“El canvi d’imatge, una oportunitat”
“Valls continuarà tenint un paper vital en la producció d’alguns dels productes d’higiene líders a Espanya, sota el nom d’Essity”, comenta Toni Mata, director de la planta de Valls. “El canvi d’imatge de marca representa una oportunitat per reforçar el nostre focus en produir productes essencials que millorin la salut i el benestar de les persones”, ha afegit.
A partir d’aquest dijous s’iniciarà el procés de canvi de marca, que suposarà canvis a la planta de Valls -en concret, ubicada al terme municipal del poble de Puigpelat. En aquest sentit, la imatge d’SCA desapareixerà gradualment i serà substituïda per la d’Essity en els pròxims dos anys.
“Encara que el nostre logotip i nom canvien, continuarem operant com fins ara; en aquest sentit seguirem amb el nostre compromís amb les comunitats locals en les quals estem presents i donant suport a iniciatives de RSC i a favor dels qui més ho necessiten”, ha conclòs Mata.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…