En aquest sentit, Navarro considera que s’està rendint “pleitesía” a l’empresa concessionària del peatge, en comptes de fer realitat unes “infraestructures dignes” a la zona. El desviament del trànsit pesat per l’autopista amb bonificacions parcials, que segueix sense data d’aplicació, tampoc satisfà els activistes de l’N-340. El col·lectiu també s’oposa al possible impost conegut com la vinyeta, que veu com una privatització encoberta de la via pública.
Des d’aleshores, l’entitat ha dut a terme 177 talls de carretera, habitualment els dijous a la tarda i en diferents punts de la carretera nacional. Durant aquests mesos d’hivern les accions reivindicatives s’alternen a l’Ametlla de Mar i a Alcanar i es fan en dissabte perquè Interior els autoritza a tallar la via a quarts de quatre de la tarda.
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…