Aquest cap de setmana s’han dut a terme un conjunt de treballs a la zona d’atenció ciutadana de l’OAC, a la planta baixa de l’Ajuntament de Salou. Des del departament de Qualitat s’està executant un pla que pretén millorar la relació entre els ciutadans i l’administració local per tal d’agilitzar els tràmits del dia a dia amb l’Ajuntament, a més de millorar la qualitat en l’atenció a la ciutadania tot potenciant l’atenció a les persones. D’aquesta manera, s’han modificat la disposició de les taules d’atenció així com de l’espai destinat a l’espera dels usuaris; convertint la zona en més diàfana i oberta al públic; instal·lant noves pantalles d’informació a més de posar a disposició dels veïns un ordinador d’ús públic amb assessorament personal; des del qual es poden dur a terme tramitacions electròniques en línia a través del certificat digital IDcat mòbil.
A més, també s’ha obert una línia d’atenció als professionals amb cita prèvia que complementa el portal web Salou finestra oberta (http://finestraoberta.salou.cat) per rebre una atenció personalitzada. La sol·licitud de cita prèvia s’ha de realitzar a través de la pàgina web http://www.ov.salou.cat/citaprevia
Tot plegat, com comentava el regidor de l’Àrea, Jesús Barragán, “busquem millorar l’atenció a la ciutadania atenent les peticions i suggeriments i especialment tenint cura d’anar a més en l’accessibilitat del ciutadà a l’administració”.
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…