Respecte a les valoracions sobre accessibilitat, neteja o comoditat dels autobusos, l’enquesta reflecteix que s’ha millorat en tots els ítems, especialment la neteja, comoditat i confort. Els usuaris donen una nota mitjana de 8,18, que representa un augment respecte de l’any anterior del 0,27%. Els usuaris també han valorat positivament els indicadors relacionats amb les parades, millorant en quasi tots els aspectes excepte en els panells lluminosos. La nota mitjana ha estat de 7,83, el que significa un augment vers l’any anterior del 0,21%.
Cal afegir igualment que hi ha hagut un augment molt significatiu en la valoració del tracte i atenció als centres d’atenció al client, així com en la forma de conducció dels conductors. La nota mitjana és de 8,43, el que representa un augment del 0,30% respecte l’any 2016. La presidenta de l’EMT, Begoña Floria, s’ha mostrat contenta amb els resultats de l’enquesta, que ha qualificat d’ “eina imprescindible per anar assolint el millor servei possible, en un element fonamental de cohesió als barris com és el transport públic”.
La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…