Categories: Noticies de Turisme

La Tarragona Film office estrena imatge

El Patronat Municipal de Turisme ha explicat avui l’aposta per convertir l’oficina de rodatges en punta de llança de la seva estratègia, amb una nova imatge vinculada a la marca turística i el repte de convertir Tarragona en “ciutat oberta als rodatges”.

L’activitat del servei s’ha incrementat en els darrers dos anys i ha esdevingut un canal de promoció turística de la ciutat amb una gran projecció nacional i internacional. La consellera de Turisme, Inma Rodríguez, ha explicat que la indústria audiovisual i la promoció turística cada cop estan més unides i, a més de deixar un impacte econòmic també creen un impacte indirecte que és la visibilitat de la ciutat”. En aquest sentit, ha explicat que Tarragona Turisme fa un pas més per posicionar la Tarragona Film Office com un dels eixos cabdals de l’estratègia de promoció turística que permetrà diversificar i modernitzar l’oferta en una tendència creixent com és el turisme cinematogràfic.

Durant aquest 2018, es mantenen el nombre de produccions respecte a d’altres anys i fins aquest mes d’octubre s’han acollit 100 produccions, entre les quals destaquen 34 programes de tv, 13 espots publicitaris i 11 curtmetratges. A més de fotografies publicitàries i comercials, documentals i videoclips, entre altres. Així, durant aquest any Tarragona ha acollit programes de màximes audiències com MasterChef Celebrity que compta amb uns 3 milions d’espectadors per emissió o ‘España Directo’ i ‘Torres en la Cocina’ que tenen una mitja de 500.000 espectadors. També han passat per la ciutat, canals de televisió d’altres països que han rodat programes destacant els valors culturals i patrimonials tarragonins. Entre aquests, hi destaquen el brasiler ‘Destino Certo’ amb 2 milions d’espectadors, el programa de la celebrity asiàtica Keith Foo amb 5 milions d’espectadors i el programa ‘Neputevye Zametki’ de la Tv de Rússia amb una audiència record de 125 milions d’espectadors.

A més, Tarragona ha estat un dels escenaris triats per la jove i reconeguda cineasta Carla Simón, guionista i directora del premiat llargmetratge Estiu 1993, pel·lícula guardonada als premis Goya i als festivals de Màlaga i Berlín i seleccionada per representar Espanya a l’última edició dels Oscars. El curtmetratge, rodat entre Tarragona i Tivissa, porta per nom provisionalProyecto VIH i és un encàrrec de la Coordinadora estatal de VIH i Sida, CESIDA, amb la intenció de conscienciar els joves sobre l’existència, detecció i possibles tractaments del VIH, el pròxim dia 1 de desembre, dia mundial de la Sida.

Juntament a les produccions audiovisuals, la Tarragona Film Office ha organitzat diversos Press Trips pensats per promocionar la ciutat entre periodistes de mitjans de referència i influencers amb un gran nombre de seguidors a les xarxes socials. La publicitat també és un dels principals àmbits que ha convertit Tarragona en plató de diversos espots que han rodat a diferents punts de la Part Alta, el Port de Tarragona i la platja dels Capellans.

Properament, serà Netflix qui desembarcarà a la ciutat per rodar seqüències de la nova sèrie de producció pròpia que portarà per títol ‘Hache’. L’estrena està prevista per l’any que ve i el rodatge es durà a terme a Tarragona a finals d’aquest any i inicis del 2019.

Nova imatge corporativa

Avui també s’ha presentat la nova imatge corporativa de la Tarragona Film Office. La consellera de Turisme ha explicat que “s’ha redissenyat i s’ha elaborat una nova imatge més lligada amb la de Tarragona Turisme i així el servei es vincularà a les accions promocionals que engeguem des del Patronat”.

Enllaços a alguns dels espots rodats a Tarragona:

Campanya d’estiu de Fanta: Rodatge de dos espots, un a la Platja dels Capellans i l’altre al Recinte Firal del Palau de Congressos.

https://www.youtube.com/watch?v=eEtqstGrNCo

https://www.youtube.com/watch?v=l0PKNjsJORI

Espot Iphone X Russia: Enregistrat, en part, al Port de Tarragona. Espot dirigit pel director de Hollywood John Moore y protagonitzat per l’actor també de Hollywood Til Sweiger.

https://vimeo.com/275623309?ref=fb-share&1

Espot AXA: https://vimeo.com/283158672

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

3 dies ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

2 setmanes ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

2 setmanes ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

1 mes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

1 mes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago