La Piemontesa aposta per la seva expansió i assevera que la marca no està en venda

Després de les informacions que han transcendit als mitjans de comunicació, La Piemontesa vol deixar clar que la signatura està apostant molt fortament per la seva expansió.

Franquícies La Piemontesa, especialitzada en restauració italiana d’alta qualitat es troba en ple procés d’expansió. Amb un total de 23 restaurants a Andalusia, Aragó, Catalunya, Madrid, Navarra, el País Basc i València, aquest any preveu finalitzar-ho amb l’obertura de 3 restaurants més, arribant a un total de 26.
La inversió que recentment ha dut a terme la marca, amb un obrador de 7.500 m2 de nova construcció i combinada amb la seva oferta gastronòmica de productes de primera qualitat, la converteix en una oportunitat de negoci molt atractiva. Aquestes circumstàncies han motivat l’interès de certs inversors com és el cas de Abac Capital.

Després de les informacions que han transcendit als mitjans de comunicació, La Piemontesa vol deixar clar que la signatura està apostant molt fortament per la seva expansió. “Actualment no hi ha cap interès a vendre un projecte que estem ampliant i pel qual apostem fermament” explica el seu gerent, José Antonio Ros i afegeix: “és normal que el nostre potencial resulti atractiu a Grups Inversors de cara a adquirir quota de mercat, però la nostra marca vol fer-ho amb els seus propis recursos i de la mà del seu fundador, el Sr. Juan Manuel Chacón”.

L’origen a Espanya de l’autèntica pasta italiana, un model de negoci implantat per Juan Manuel Chacón

El model de negoci de la Piemontesa ha estat implantat per Juan Manuel Chacón, amb 30 anys d’experiència en el sector i fundador de la cadena de restaurants italians ‘La Tagliatella’, de la qual va ser propietari fins a 2006. Chacón, d’origen sevillà emigrat a Catalunya, és considerat el introductor a Espanya de l’autèntica pasta italiana en la forma que ara la coneixem.

En 2012, va crear Franquícies La Piemontesa, un concepte de negoci de capital 100% espanyol, basat en un model de restauració italiana organitzada, de fàcil gestió i alta rendibilitat amb la garantia d’un producte de primera qualitat elaborat de forma artesanal. Destaca especialment la decoració dels restaurants, familiar, amigable i acollidora, amb la intenció de regalar al client una experiència gastronòmica inoblidable.

Es tracta d’un model que controla tot el seu procés de producció amb l’objectiu d’aconseguir la màxima qualitat des de l’elaboració de les seves pròpies receptes fins al servei al client. Per aquest motiu, La Piemontesa té el seu propi mercat, els seus proveïdors en origen, és el seu propi fabricador, la seva pròpia cuina central, elabora els seus productes i els ven en exclusiva als seus restaurants.

Actualment, Franquícies La Piemontesa ja té presència a Andalusia, Aragó, Catalunya, Madrid, Navarra, País Basc i València.