Freshly busca talent al ‘speed dating’ del Mobile World Congress

Cynthia Fernández, Talent Acquisition Specialist de Freshly Cosmetics, es dirigeix a l'audiència. CEDIDA

Una vintena de candidats s’han presentat al procés de selecció exprés, organitzat per Barcelona Digital Talent i Mobile World Capital Barcelona
 

L’empresa de cosmètica natural vol contractar un centenar de professionals durant l’any 2021 i passar dels 176 de 2020, a més de 270 a finals d’any

Després de començar a exportar els seus productes a la Xina i d’anunciar l’obertura de la seva tercera Freshly Store, a València, Freshly Cosmetics segueix amb el seu ambiciós pla de creixement i internacionalització

Per afrontar aquest repte, la companyia necessita incorporar talent constantment i per això ha participat en un ‘speed dating’ organitzat per Barcelona Digital Talent i Mobile World Capital Barcelona per buscar nous perfils i incorporar-los a les seves files. El procés s’ha dut a terme al 4 Years From Now (4YFN), que per primera vegada s’ha integrat al Mobile World Congress, i una vintena de candidats s’han entrevistat amb membres de l’equip de Freshly Cosmetics. 

En els dos dies que ha durat el procés de selecció exprés, els candidats han mostrat el seu interès per incorporar-se a l’equip de Freshly Cosmetics com a Backend Developer SpecialistFrontend Developer Specialist i Fullstack Ecommerce Developer. Els aspirants han tingut 15 minuts per a defensar la seva candidatura davant dels membres de l’equip d’IT i de Talent i en els pròxims dies es valoraran tots els candidats entrevistats.

Freshly Cosmetics és una aventura liderada pel cor de les persones i que té com a objectiu aconseguir la Revolució Freshly. La companyia formula la cosmètica natural més saludable, eficaç i innovadora per la pell i el cabell i crea experiències úniques per a les persones i el planeta. És una marca amb ADN digital que ha crescut a través del seu propi canal online i que l’any 2019 va iniciar la seva expansió amb botigues físiques a Barcelona i a Madrid. La marca té els més alts estàndards de qualitat i ecoinnovació, amb productes 100% vegans que contenen més d’un 99% d’ingredients i actius naturals. Freshly Cosmetics, Freshly Makeup, Freshly Kids i Freshly Pets formen part de la revolució Freshly.

Per a Regina Ferré, Talent Acquisition Manager de Freshly Cosmetics, “aquests speed datings són extremadament útils i importants perquè ens brinden l’oportunitat de seguir trobant talent jove per a fer créixer Freshly”. Anna Lorente, Ecommerce Developer Specialist de la companyia, afegeix que “Freshly sempre busca perfils joves i aquesta és una oportunitat immillorable de conèixer el sector i nous perfils que ens poden ajudar a assolir els nostres objectius”.

La companyia, fundada l’any 2016, està immersa en un procés de creixement i internacionalització i preveu contractar un centenar de professionals durant l’any 2021 i passar dels 176 treballadors amb els quals va tancar l’any 2020, a més de 270 a finals d’aquest any.