Categories: Noticies de Turisme

El Patronat Municipal de Turisme i la FEHT signen un conveni de col·col·laboració

L’acord, signat aquest dimarts 10 de juliol, preveu diferents accions adreçades a agents turístics i hotels de la Costa Daurada.

La Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT) han signat un acord de col·laboració que ha de servir com un primer contacte per tal d’ajudar en la promoció del turisme a la ciutat de Tarragona. Així, per una banda, Marta Álvarez de la Concha Ena, directora de la FEHT i, per l’altra, Inmaculada Rodríguez, consellera de Turisme i Pla Estratègic de l’Ajuntament de Tarragona han impulsat aquest conveni que té com a principal objectiu establir un marc d’enteniment i complicitat entre el sector públic i privat per a la promoció turística de la ciutat.

Tal com comenta Marta Álvarez, “pretenem que amb aquest acord, puguem generar les sinèrgies necessàries perquè la ciutat de Tarragona s’integri en les estructures de decisió turística de la Costa Daurada, aportant el seu model turístic cultural per tal d’incrementar les opcions de desestacionalització del territori”. Per la seva banda, la Consellera Rodríguez afirma que “més enllà de les primeres accions de col·laboració concretes que posarem en marxa properament, volem iniciar un camí conjunt per potenciar encara més, en la mesura del possible, els esforços d’ambdues institucions en la promoció per enfortir el sector turístic”.

Totes dues institucions han valorat que el més important del present acord és la declaració d’intenció de col·laboració en qualsevol acció o activitat que representi un benefici per a ambdues parts en el marc del desenvolupament de la promoció turística de la zona, com poden ser famtrips, presstrips, presentacions a professionals, jornades i workshops o qualsevol altre tipus d’esdeveniment.

Així, aquest primer acord de col·laboració, inclou:

  • Repartiment físic a les recepcions de tots els establiments turístics potencials (hotels, càmpings, apartaments i agències de viatges receptives) associats a la FEHT de tota la informació turística relacionada amb el Patrimoni Mundial de Tarragona.
  • Presència de flyers promocionals de Tarragona als expositors situats a les recepcions dels hotels de l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda.
  • Inserció d’una pàgina d’informació de Tarragona a la revista Daurada Magazine 2018. Es tracta d’una revista de més de 100 pàgines que presenta tota l’oferta d’activitats relacionades amb el turisme i que els visitants la poden trobar a totes les habitacions dels hotels, càmpings o apartaments associats a la FEHT.
  • Col·laboració del PMTT en el newsletter setmanal de la FEHT per poder informar i fer arribar a tots els associats les campanyes informatives programades pel PMTT.

Redacció

Share
Published by
Redacció

Recent Posts

La CEPTA, en perill de liquidació

La patronal tarragonina té un deute acumulat de 583.000 euros. El principal deute es va…

5 dies ago

La Setmana de la Salut de Vila-seca 2024 se centra en l’estil de vida mediterrani

Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…

2 setmanes ago

La Diputació de Tarragona aprova la compra de l’antic edifici de la seu de Caixa Tarragona

El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…

2 setmanes ago

Tarragona i el Síndrome de les Finestres Trencades: Com la Falta d’Autoestima Crida a l’Acció

Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…

1 mes ago

Las máquinas ya trabajan en los terrenos del proyecto de Lotte Energy Materials

Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…

1 mes ago

Reus acollirà dues proves dels IV Premis Gastronòmics Josep Lladonosa

Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…

1 mes ago