El CBT dóna a conèixer la seva campanya de socis

Ofereix de 2×1 per als socis cebetistes

CBT.- El Club Bàsquet Tarragona ha donat a conèixer la campanya de socis per a la temporada 2017-2018. La campanya portarà per eslògan “ADN CBT, SOM TARRAGONA”. Un missatge que pretén ressaltar la vinculació del CBT amb la ciutat de Tarragona. El 24 de setembre, el CBT iniciarà una nova temporada en lliga EBA, després de tres anys en LEB Plata, el club torna a lliga EBA, però aquesta vegada amb ànims renovats i amb la il·lusió de tornar a començar un projecte sòlid que acabi per retornar al club al bàsquet professional. Sense presses, sense exigències desmesurades però amb l’obligació de seguir creixent. Aquest és l’ “ADN CBT” que el club posa de manifest en una campanya que pretén mantenir la seva massa social. Per a això, el club inicia aquesta campanya amb una promoció de 2×1 en tots els socis. Els preus són els següents:

Soci general: Des de 70 euros

Soci jubilat: Des de 35 euros

Soci Juvenil: Des de 20 euros

Amb l’oferta de 2×1, cada carnet de soci sortiria per 35 euros. Tenint en compte que el CBT jugarà un mínim de 13 partits com a local, cada partit sortiria als socis per 2,6€ euros. Preus populars perquè el Serrallo segueixi sent una de les pistes més calents de la categoria. Tots els que desitgin donar-se d’alta com a socis del CBT, des d’avui poden acudir a les oficines del club, situades en el pavelló del Serrallo.