“Busquem un turisme d’escapada, de proximitat, als mercats propers”, ha afirmat la regidora de Turisme, Imma Rodríguez, aquest dijous, durant el balanç d’aquesta campanya de promoció turística feta durant l’hivern. Els 22.500 euros s’han invertit en campanyes publicitàries diverses -amb viatges El Corte Inglés i Costa Cruceros com a socis-, falques a ràdios, anuncis en pantalles i tanques de centres comercials de Barcelona, València i Aragó i vídeos a través d’Internet. En definitiva, segons Rodríguez, la campanya respon a la voluntat de “preparar-nos per donar l’impuls substancial a la marca Tarragona, per un any turístic que esperem molt bo per a la ciutat de Tarragona”.
En aquesta línia, Rodríguez ha apuntat la importància d'”incrementar esforços per tal que les incerteses polítiques no afectin el que ha de ser un altre gran any turístic per a la ciutat de Tarragona”. Enguany coincideixen diverses fites com ara l’Any del Patrimoni Europeu, el 25è aniversari del grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat o el projecte de la ruta turística “Ancient Europe” de la Unesco-National Geographic. Des del Patronat Municipal de Turisme es remarca que la clau no radica tant en el volum de visitants que rep Tarragona, sinó en la percepció que tinguin de la ciutat, i allargar la temporada turística al màxim possible, segons ha destacat el seu gerent, Ángel Arenas.
Del 2 a l'11 de maig tindrà lloc la Setmana de la Salut a Vila-seca, organitzada…
El Ple de la Diputació de Tarragona, reunit en sessió extraordinària, ha aprovat l’adquisició de…
Tarragona, una ciutat amb un ric patrimoni històric i una ubicació privilegiada al Mediterrani, es…
Las máquinas ya están trabajando en la preparación de los terrenos para iniciar en las próximas…
Reus serà escenari de dues proves dels Premis Gastronòmics Josep Lladonosa, un dels esdeveniments més…
Un total de 31 treballs periodístics sobre temes de salut i drets socials (dependència, serveis…